Mahdi Khalili

Mahdi Khalili

Business development | Marketing | Sales | Export
Mahdi Khalili

Mahdi Khalili

Business development | Marketing | Sales | Export

برندینگ صادرات توسعه بازار


بااستفاده از مدل حافظه ی شبکه ای تداعیات ذهنی می توانیم  دانش برند را در ذهن مصرف کننده به عنوان محموعه ای از گره ها در حافظه در نظر بگیریم که با انبوهی از تداعیات ذهنی مرتبط هستند . براین اساس عموما دانش مصرف کننده از برند شامل دو عنصر اصلی است : آگاهی از برند و تصویر ذهنی از برند .

تلفن : 02146049719

همراه: 09122753182

http://linkedin.com/in/mahdi-khalili

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.