-
#صادرات
1396/08/18 21:33
( BAF)Bunkering Adjustment Factor سورشارژ برای تعدیل نرخ سوخت است(چون نرخ سوخت متغیر است) لذا در زمان های مختلف بر حسب تغییر، ضریب محاسبه شده متغیری بر کرایه اضافه می کرد . http://t.me/medoos_room #دیجیکالا
-
#صــــــــــادرات_برندینـــگــــــــــــــــ
1396/08/16 10:22
-
#ارتباطات_یکپارچه_بازاریابی
1396/08/16 10:19
تماس در ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی عبارت است از هر تجربه ی کسب اطلاعات که مشتری ( بالقوه ) در زمینه ی برند ، رده محصول یا بازار آن محصول یا خدمت یا رابطه به دست می أورد . بر أساس این دیدگاه ، هر فرد می تواند به شیوه های متعدد با یک برند تماس حاصل کند. http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#فاجعه_بزرگ_برند_سازی_در_جهان
1396/08/16 10:16
فاجعه ی بزرگ برند سازی در جهان : زمانی که Pepsi فعالیت بازاریابی خود را در چین آغاز کرد ، شعار زیبای " Pepsi شما را به زندگی باز می گرداند." را انتخاب کرد ، در حالی که واژه های انتخاب شده برای این شعار در زبان چینی معانی " Pepsi اجداد شما را از قبر بیرون می آورد" بودند. http://t.me/medoos_room...
-
#عناصر_برند
1396/08/16 10:14
معیارها انتخاب عناصر برند شامل ؛ دسته استراتژی های تهاجمی در بازاریابی و ایجاد ارزش افزوده : 1- قابلیت به خاطر سپاری 2- میزان معناداری 3- میزان محبوبیت و دسته استراتژی تدافعی : 4- قابلیت انتقال 5- قابلیت انطباق ٦- قابلیت حفاظت http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#برند_سازی_مدل_CBBE
1396/08/16 10:09
براساس مدل CBBE تصمیم گیری در زمینه ی جایگاه سازی نیازمند تدوین یک چارچوب مرجع و تداعیات ذهنی مطلوب مشتری از نقاط اشتراک و افتراق برند است . باید بدانیم : 1- مشتری هدف کیست 2- رقبای اصلی کدامند 3- برند ما چگونه به برندهای رقبا شبیه است 4- برند ما چگونه از سایر برندها متمایز است . Http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#برند_شخصی
1396/08/16 10:06
برندسازی شخصی یعنی بدست آوردن اصولیِ شهرت و محبوبیت در حوزه ی تخصصی خودمون ... حتی اگر تخصصی نداریم، برندسازی شخصی به ما یاد میده چطور متخصص بشیم و از صفر شروع کنیم . http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#برند_سازی_مدل_CBBE
1396/08/16 10:05
برای برندسازی راه های میان بر را در پیش نگیرید : مدل CBBE این واقعیت را مورد تاکید قرار میدهد که هیچ راه میانبری برای ایجاد برند موفق وجود ندارد. برند قدرتمند به صورت اتفاقی ایجاد نمی شود . بلکه دستاورد پیمودن مجموعه ای از گامهای منطقی و برنامه ریزی شده است . ایجاد هویت برند یکی از گامهایی است که برای برند سازی بایستی...
-
#برندینگ
1396/08/16 09:59
ارزش طول عمر مشتری CLV تحت تأثیر درآمد و هزینه کسب، حفظ و فروش دوباره به مشتری قرار دارد. http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#برندینگ
1396/08/16 09:58
وفاداری رفتاری behavioral Loyalty از تکرار خرید از یک رده محصول به دلیل تعلق خاطر مشتری ها نسبت به برند است. پاسخ به پرسش " به چه میزان مشتری ها یک برند را خریداری می کنند و در هر بار ، حجم خرید آنها چقدر است؟ " نشان دهنده وضعیت این شاخص در سازمان است. برای دستیابی به نتایج مالی و افزایش سود، برند باید...
-
#برندینگ
1396/08/16 09:56
در مورد بسیاری از برندها سوْال کلیدی این نیست که آیا مصرف کنندگان می توانند برند را به خاطر آورند یا نه ، بلکه سوْال اصلی این است که مصرف کنندگان کجاها و چه زمانی به آن برند فکر می کنند و چند بار آن را به خاطر می آورند؟ بسیاری از برندها و محصولات در موقعیت های استفاده فراموش میشوند. افزایش سطح برجستگی salience برند در...
-
#برند_سازی
1396/08/16 09:55
ب رند شرکتی تنها به معنای هویت برند برای سازمانها نیست بلکه نمایانگر ارزشهای اصلی ،اخلاقی، پیشنهاد ارزشی که سازمان در رابطه با کسبوکار و مشتریانش به آن متعهد بوده است.برند سازمان تا حد زیادی سفیر فرهنگ و سیستم ارزشی سازمان و شهرت آن است . ارزش برند یا اندازه برند سازمان در قالب میزان ارتباط آن با مشتریان خویش...
-
#وفاداری_برند
1396/08/16 09:53
عوامل متعددی میزان وفاداری برند مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهند.این برخی از این عوامل شامل موارد زیر است : 1- نوع کالای مورد نظر 2- ویژگی ارتباطی که توسط مصرف کننده دریافت می شود 3- ویژگی موقعیتی که مصرف کننده در آن به فعالیت می پردازد 4- شخصیت مصرف کننده Http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#ارتباطات_یکپارچه_بازاریابی
1396/08/16 09:50
در ارتباطات یکپارچه بازاریابی می توان از 8 ابزار اصلی در برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کرد . این ابزارها عبارتند از : 1- تبلیغات 2- روابط عمومی 3- پیشبرد فروش 4- بازاریابی مستقیم 5- فروش شخصی 6- بسته بندی 7- رویدادها و حامی گری 8- خدمات مشتری http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#برندینگ
1396/08/16 09:47
هدف از شبکه سازی این است که با مردم با احترام ، وقار ، همدلی و صداقت برخورد کنیم و در نهایت شاید مردم به خاطر مهارتمان با ما معامله کنند اما تنها زمانی که ما را دوست داشته باشند و به ما اعتماد کنند . http://t.me/medoos_room #دیجی_کالا
-
#روابط_عمومی
1396/08/16 09:44
دلیلی ندارد نتوانید آنچه نام های تجاری برتر و افرادمشهور انجام دادند، هرچه کوچک انجام دهید . سوْال اینکه: چرا باید مردم بخواهند درباره ی شما صحبت کنند؟ و چرا نه؟ جواب : شما به اندازه دیگران شأنس دارید تا جایگاه ویژه در ذهن مردم در حد محله و یا شهری و بیشتر داشته باشید . باید بدانید چگونه انجامش دهید ! این یعنی روابط...
-
#برند_شخصی
1396/08/16 09:42
# برند_شخصی می دانید ، ما دارای دو باور اشتباه هستیم : اول اینکه فضای کلی جامعه به کسب و کار ما اهمیت می دهد . واقعیت این است که فضای عمومی جامعه أصلا نمی داند که ما وجود داریم . دوم اینکه شما پیشنهادی متفاوت یا بالاتر از پیشنهاد رقیبان میدهیم . واقعیت اینکه خدمات شما هم شبیه رقباست . medoos_room@
-
#ظریف #ترامپ
1396/08/16 09:40
دوستان وقتی نام #ظریف ، #ترامپ و یا #بنز #پیکاسو را می شنوید چه مواردی را به خاطرتان می آورد؟ شاید تصویری از ملیت ،جایگاه، توانمندیها ، قابلیتها و... هر یک از آنها را در ذهن خود داشته باشید . برند شخصی ، برندی است که نام آن شما هستید. یعنی نام شما می تواند عنوان برندتان باشد. برند شخصی تصویری است که شما از خودتان در...
-
#مرزهای_ایران
1396/08/11 12:23
مرزهای ایران ایران بیش از ۶۰۰۰ کیلومتر با کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق مرز مشترک (خشکی) دارد. ایران همچنین دارای ۲۷۰۰ کیلومتر مرز آبی در دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان میباشد. ایران طولانیترین مرز را با عراق و کوتاهترین مرز را با ارمنستان دارد. استان های مرزی از...
-
#برندسازی_فرآیند_است
1396/08/06 08:58
-
#بازی_توسعه_استراتژی_صادرات
1396/07/28 09:03
-
#برندینگ
1396/07/22 13:50
ساعت ٨:٣٠ صبح است و من در حال بستن کتانی نایکم هستم و برای پیاده روی صبحگاهی آماده شده ام . در آی پد آپلم یک سری از ترانه های خواننده ای معروف را دارم و یک بطری آب معدنی پریر برداشتم تا وقتی تشنه شدم آن را بنوشم . نیم ساعت بعد برمی گردم و دوش می گیرم و صورتم را با ریش تراش ژاپن إصلاح می کنم . برای نهارا از مک دونالد...
-
#برندینگ #ٌصادرات
1396/07/22 13:49
-
#برندینگ #ٌصادرات
1396/07/22 13:31
-
#برندینگ_شخصی کارگاه فرمول های استخدام شدن
1396/07/12 17:17
-
[ بدون عنوان ]
1396/06/14 18:46
-
عوامل درون سازمانی موثر بر صادرات
1396/06/06 13:13
عوامل درون سازمانی موثر بر صادرات در زمانی که این یادداشت تهیه می گردید تمرکز بر صنعت غذا بوده ؛ اما در طی سالیان فعالیت در صنایع مختلف ایرانی و مشاوره به شرکتهای خارجی ( در ورود کالا به بازار خاور میانه و یا تبادل کشورهای اروپائی و ..) به این نتیجه رسیدم که در صورتی که کارفرآینان قصد شروع فعالیت در حوزه صادرات را...
-
#برند_شخصی
1396/06/04 15:40
-
مطلب خواندنی شنبه 4 شهریور
1396/06/04 15:35
چرا زنان خودشان را کارآفرین تصور نمیکنند؟ منبع : دنیای اقتصاد خلاصه : برای بسیاری از آمریکاییها، شروع کسبوکار خود یعنی «ریسک کردن، سخت کار کردن و پولدار شدن». اما چرا اکثر زنان این کار را انجام نمیدهند؟ زنان باوجود اینکه نیمی از نیروی کار را تشکیل میدهند، تنها مالک 36 درصد از شرکتها در ایالات متحده هستند. طبق...
-
[ بدون عنوان ]
1396/06/04 15:31