-
برند بوک (Brand Book) یا کتابچه برند چیست و چه اِلِمانهایی دارد؟
1397/03/16 17:30
تصور کنید که شخصی به شما یک کارت ویزیت بسیار شیک و شکیل را میدهد و از شما میخواهد که به همکاری با او فکر کنید. شما هم کارتش را میگیرید و وبسایت، بروشورها، تصاویر و … او را بررسی میکنید؛ اما … ! بعد از این گشت و گذار، حس فردی را داریم که انگار به او آدرس اشتباهی دادهاند! انگار به ما دروغ گفتهاند؛ انگار صاحب کارت...
-
کتاب مقدس برند» چیست؟ (Brand Bible )
1397/03/16 16:39
کتاب مقدس برند» چیست؟ ( Brand Bible ( امروزه خیلی از شرکتها سندی به نام «دفترچه برند» را به برندها پیشنهاد می دهند. بسیاری از برندهای ایرانی هم به داشتن چنین سندی افتخار می کنند و آنرا مرجع برند و پیشنیاز همه اقدامات در حوزه برندینگ می دانند. حقیقیت این است که این همه ماجرا این نیست و تنها بخش کوچکی (کمتر از نیمی) از...
-
برنامه یکپارچه بازاریابی بین المللی
1397/03/15 22:12
برنامه یکپارچه بازاریابی بین المللی امروز اقتصاد بیش از هر زمان دیگر مورد تاکید مقامات و مسئولین کشور است. در مناظره ها و برنامه های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و نمایندگان آنها نیز تاکید جدی بر اشتغال و تولید بیش از هر زمان و دوره دیگر شنیده و دیده می شود. بدون شک تولید اشتغال زا، منجر به بهبود و توسعه اقتصاد...
-
۱۰ تفاوت بازاریابی جهانی و بازاریابی بین المللی
1397/03/15 22:08
شاید در نظر اول دو کلمه جهانی و بین المللی مشابه به نظر آیند، ولی در واقع اینگونه نیست. براساس اعلام دانشگاه آکسفورد بازاریابی جهانی به این معنی است که شرکت یک تکنیک تبلیغاتی را در سراسر جهان به کار می برد مانند وال مارت و نایک. یعنی در بازاریابی جهانی شرکت، همه دنیا را به عنوان فضای عملیاتی برای خود در نظر گرفته و...
-
اهمیت بازاریابی بین المللی
1397/03/15 22:02
امروزه هیچ کشوری در جدایی کامل از کشورهای دیگر زندگی نمی کند. منابع اقتصادی، تکنولوژی و سطح زندگی افراد یک کشور، بستگی نسبی به اقتصاد کشورهای دیگر دارد که به وسیله جریان پیچید ه ای از کالاها، خدمات، سرمایه و تکنولوژی، به هم مربوط می شوند . کشورها از طریق مبادلات بین المللی ، سطح تولید خود را بالا برده و سود بیشتری کسب...
-
بازاریابی بین الملل
1397/03/15 21:59
بازاریابی بینالمللی، در سادهترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیمگیری کند. پیچیدهترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان میباشد. طبق تعریفی دیگر، بازاریابی بینالمللی عبارت است از انجام...
-
چگونگی تدوین استراتژی برند شهری
1397/03/14 23:45
یکی از موضوعات جالبی که امروزه در دوران شکوفایی برند و برندینگ اتفاق افتاده این است که کالاهایی که با برندی قدرتمند از طرف تولیدکنندگان به مشتریان وفادار ارائه میشوند، دارای شخصیت و صفات انسانی هستند که در فرهنگ لغات برندینگ از آن به عنوان «شخصیت برند» (Brand Personality) نام برده میشود؛ مانند: نامهای تجاری...
-
گام های برندینگ شهری
1397/03/14 23:40
گام های برندینگ شهری آیا می دانستید شهرها زمانی که وارد کارزار بازاریابی مکانی می شوند با رقابتی شدید و انتخاب هایی مهم روبه رو خواهند شد؟ کشورهای اروپایی دارای بیش از 100 هزار انجمن مردمی هستند که در زمینه مکان های بالقوه خریداران با هم در رقابتند. شهرها با ارائه تصویری نیرومند و متناسب از خود می توانند از مزیت...
-
درس هایی از برندینگ شهری در دنیا
1397/03/14 23:37
گشت و گذاری در اینترنت و شبکههای اجتماعی، فیلم ها و عکس های معروف و یا تصاویر ثبت شده از شهرها توسط گردشگران و بازدیدکنندگان و اخباری که روزانه از کشورهای مختلف در رسانه ها منتشر می شود طیف گسترده ای از داده های متنوعی را مانند قطعات پازل در اختیار ما می گذارد تا در نهایت بتوانیم تصویری ایده آل و مناسب از شهر یا...
-
برندینگ و هویت شهری
1397/03/14 23:29
شهرهای ایران هم اکنون دچار یک بحران عمیق در معنای شهر و ایده شهری شده و فاقد ارتباط ارگانیک با شهرهای دیگر و کل ساختار کشور هستند.» حرفهای ما در یک میزگرد سه ساعته با دکتر «عبدالله گیویان» نویسنده و مترجم حوزه جامعهشناسی، «یونس شکرخواه» روزنامه نگار و مدرس علوم ارتباطات و «حسن نمکدوست تهرانی»، روزنامه نگار و مدرس...
-
#صادرات_به_قطر
1396/12/08 11:35
#صادرات اتاق مشترک بازرگانی ایران و قطر تأسیس شد حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در ۹ ماهه گذشته را بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ذکر کرد. لازم است تا در انتخاب هیات مدیره اتاق مشترک ایران و قطر، از فعالین تجاری با نگاه ملی بهره گیری شود . با قطع روابط دیپلماتیک ائتلاف عربی به رهبری عربستان با قطر، دروازههای بازار این کشور...
-
#برندسازی_در_صادرات
1396/12/08 11:34
#برندسازی_در_صادرات شاید شما هم این روزها و ماهها نیز با تیتر جدیدی در روزنامه ها ، سایت ها و مجلات تجاری ، اقتصادی و حتی دیپلماسی کشور برخورد کرده باشید که هر یک اشاراتی به#برندسازی_در_صادرات می کنند؛ مثلا " برندسازی مهم ترین نیاز تعاونی ها" یا " نقش پر رنگ برندسازی در#صادرات کشور " و یا "...
-
#برندینگ_صادرات_توسعه_بازار_مهدی_خلیلی
1396/10/30 12:45
مدل ارزش ویژه ی برند ازدیدگاه مشتری ها ( CBBE)، معلومات و تجارب مدیریتی را برای درک و تاثیرگذاری بر رفتار مصرف کنندگان ، یکپارچه و هم جهت می سازد . تلفن : 02146049719 همراه : 09122753182 t.me/daya_business
-
#برندینگ_صادرات_توسعه_بازار_مهدی_خلیلی
1396/10/30 12:45
مدل ارزش ویژه ی برند ازدیدگاه مشتری ها ( CBBE)، معلومات و تجارب مدیریتی را برای درک و تاثیرگذاری بر رفتار مصرف کنندگان ، یکپارچه و هم جهت می سازد . تلفن : 02146049719 همراه : 09122753182 http://linkedin.com/in/mahdi-khalili
-
#برندینگ_صادرات_توسعه_بازار_مهدی_خلیلی
1396/10/30 12:43
شرکت های آمریکایی به استفاده وسیع از تکنیک های تخصصی تحقیقات بازاریابی در بازار داخلی خودشان شهره هستند . آنها در بازارهای بین المللی نیزاز تکنیک های مشابه بهره می برند. تلفن:02146049719 همراه:09122753182 t.me/daya_business
-
#برندینگ_صادرات_توسعه_بازار_مهدی_خلیلی
1396/10/30 12:41
شرکتهایی که در بازارهای بین المللی فعالیت می کنند ، نیاز به تحقیقات بازاریابی بیشتری دارند ، چرا که کشورهای مختلف ، زبانها فرهنگها ، اعتبارات و حقوق گمرکی و رفتارهای خرید و ....متفاوتی دارند که برای مدیریت شرکت ناشناخته می باشند . کمبود دانش و شناخت بازارهای حهانی اولین مشکل در تخقیقات بازاریابی بین المللی می باشد....
-
#برندینگ_صادرات_توسعه_بازار_مهدی_خلیلی
1396/10/30 12:39
آیا می دانید که تحقیقات بازاریابی بین الملل از لحاظ اندازه و بعد برای موضوعات برنامه ریزی ، ارزیابی و کنترل در سطح و مقیاس بین المللی جامع تر و جدیدتر می باشند. بدین معنی که ، شرکت یک سیستم اطلاعاتی برای بازاریابی بین المللی نیاز دارد. تلفن:02146049719 موبایل:09122753182 t.me/daya_business
-
برندینگ صادرات توسعه بازار مهدی خلیلی
1396/10/30 07:39
برخی از مزیت های بازاریابی برندهای برتر: - دستیابی به سطح وفاداری بالاتر - کاهش آسیب پذیری نسبت به فعالیت های بازاریابی رقبا - افزایش میزان سود ناخالص - تعدیل واکنش های منفی مصرف کنندگان به افزایش قیمت و ... تلفن:02146049719 همراه:09122753182 t.me/daya_business
-
برندینگ صادرات توسعه بازار مهدی خلیلی
1396/10/30 07:38
برنامه ریزی بازاریابی بین المللی عبارت است از تعیین بازار فروش و امکان دستیابی به سهم پیش بینی شده بازار تلفن :02146049719 همراه : 09122753182 t.me/daya_business
-
برندینگ صادرات توسعه بازار مهدی خلیلی
1396/10/30 07:34
مدیریت استراتژیک صادرات و برند علاوه بر منافع مالی برای شرکت دارای مزایای همانند افزایش آگاهی از تهدیدات خارجی ، درکی بهتر از استراتژی های شرکت های رقیب ، افزایش بهره وری کارکنان ، کاهش مقاومت در برابر تغییرات و ... بهمراه دارد. تلفن :02146049719 همراه:09122753182 t.me/daya_business
-
برندینگ صادرات توسعه بازار
1396/10/30 07:32
مهمترین عنصر برنامه بازاریابی ، محصول می باشد . در زمان طراحی محصول علاوه بر ترجیحات مصرف کننده ، بایستی هزینه طرح محصول ، قوانین و مقررات و عوامل محیطی ، بسته بندی ، علائم تجاری و برچسب زنی و ... را نیز مد نظر قرار داد. تلفن: 02146049719 همراه:09122753182 http://linkedin.com/in/mahdi-khalili
-
برندینگ صادرات توسعه بازار
1396/10/30 07:29
بااستفاده از مدل حافظه ی شبکه ای تداعیات ذهنی می توانیم دانش برند را در ذهن مصرف کننده به عنوان محموعه ای از گره ها در حافظه در نظر بگیریم که با انبوهی از تداعیات ذهنی مرتبط هستند . براین اساس عموما دانش مصرف کننده از برند شامل دو عنصر اصلی است : آگاهی از برند و تصویر ذهنی از برند . تلفن : 02146049719 همراه:...
-
برندینگ و توسعه بازار و صادرات
1396/10/30 07:26
مرسدس بنز توانسته تداعیات قدرتمندی نظیر عملکرد منحصربه فرد ،سرعت، پرستیژ اجتماعی و وضعیت مالی برتر را در ذهن مخاطبان ایجاد کند. تلفن : 02146049719 همراه:09122753182 http://linkedin.com/in/mahdi-khalili
-
تیم صادرات در بازیهای دهکده جهانی
1396/10/29 00:33
تیم صادرات در بازیهای دهکده جهانی نویسنده : مهدی خلیلی مشاور کسب و کار و صادرات dayabusiness.co@gmail.com مقدمه : با ورود به عصر ارتباط الکترونیک و مطرح شدن واژه " دهکده جهانی " فاصله اطلاعاتی انسانها در جغرافیای های مختلف بهمدیگر بسیار نزدیک شدند و شاید از لحاظ زمانی به دقیقه و یا کمتر از آن رسیده باشد. در...
-
#صادرات #برندینگ
1396/10/19 11:25
-
daya_business@
1396/10/11 01:33
-
#قانون_توسعه
1396/08/29 21:25
قدرت یک برند ، نسبت معکوس با وسعت و برد آن دارد. کوتاه مدت در مقابل بلند مدت قرار می گیرد . آیا خط فروش را در کوتاه مدت به جهت افزایش فروش باید توسعه داد؟ یا اینکه یک خط باز را جهت ساختن یک برند در اذهان به منظور فروش بیشتر در آینده نگاه دارد؟ آیا امروز برند تچاری تان را با این هدف می سازید که فردا کار تجاری را گسترش...
-
#صادرات
1396/08/27 18:46
-
#نشـــــــــــــریه_»ـــــــــــــــــــــــدوس
1396/08/27 18:44
-
#نشــــــریه_مـــــــــــدوس
1396/08/18 21:39