-
صـــادرات و بازاریابی بین المللی کیسه های زباله فریزر و دستکش یکبار مصرف: مکمل شما نه مشابه شما
1399/01/20 14:43
توان و استعداد تولید محصولات پلاستیکی ایران به واسطه دسترسی به : 1- مواد اولیه ارزان قیمت پتروشیمی بو اسطه تعداد زیاد واحد های تولیدی محصولات پتروشیمی و منابع نفتی ارزان قیمت کشور 2- پایین بودن هزینه های تامین برق در کشور نسبت به سایر کشورهای همجوار 3- نیروهای فعال کارگری ارزان قیمت 4- و دستیابی به تخصص های متعدد در...
-
مهدی خلیلی مجــــــری توسعه بازار، صـــــــــــادرات و بازاریابی : مکمل شما نه مشابه شما
1398/07/09 14:20
مجری، مربی و مدرس توسعه بازار ، صـــــــــادرات و بازاریابی ، متخصص در زمینه توسعه بازار ، صادرات و بازاریابی ؛ مدرس دوره مهارتهای جامع بازاریابی بین الملل، مشاور تنظیم انواع قرادادهای داخلی و بین المللی ، فنون مذاکره بین المللی ، اینکوترمز ، مدیریت سفارشات صادراتی ، مدیریت بازاریابی ،توسعه بازار ، برندینگ بین المللی...
-
استاندارد مدیریت برند و نام تجاری ایزو ISO10668:2010
1398/06/05 16:00
استاندارد سیستم مدیریت برند ایزو ISO10668:2010 در سال ۲۰۰۷ توسط موسسه بین المللی استاندارد (ایزو – ISO) در جهت ارزیابی پولی برند تهیه و ارایه شد. این استاندارد یک استاندارد بین المللی می باشد. بعد از ۳ سال ایزو ۱۰۶۶۸ – ارزیابی پولی برند- در پائیز سال ۲۰۱۰ منتشر گردید. این استاندارد قواعد مورد نیاز را که برای تعیین...
-
برخی از گزارشات مربوط به حسابداری فروش و توزیع گرم و سرد
1397/12/16 09:37
1- گزارش دوره ای و مقایسه ای از میزان فروش مشتریان 2- گزارش دوره ای و مقایسه ای از میزان فروش فروشنده ها 3- گزارش مقایسه ای و دوره ای از میزان فروش کد کالا ، گروه کالا و خانواده کالا 4- گزارش سود و زیان ناخالص دوره ای مشتریان 5- گزارش سود و زیان ناخالص دوره ای کالاها 6- گزارش نقطه سفارش کالاها 7- گزارش محاسبه پورسانت...
-
گزارشات مدیریتی مربوط به فروش و توزیع گرم و سرد
1397/12/16 09:30
1- چه مقدار چوایز ارائه شده و تحویل گیرندگان واقعی 2- مقدار تخفیف های ارائه شده و میزان فروش به هر سوپرمارکت 3- لیست مغازه هایی که به تازگی خرید نمی کنند 4- جمع مبلغ ( چک ، نقد ، مالیات ، عوارض ، تخفیف ، مرجوعی ، جایزه ، فروش ، فروش به مشتری جدید ) برای فاکتورهای قطعی و باز 5- جمع مبلغ ( بارگیری ، بارگیری از خرید ،...
-
فروش و توزیع گرم و سرد 3
1397/12/16 09:18
در فروش و پخش گرم و سرد نکات زیر بهتر است رعایت شوند : 1- مدیریت وضعیت فاکتورها ( جدید ، ثبت شده و ابطالی ) 2- در نظر گرفتن ثبت جوایز تحویل شده یا فروخته شده در فاکتور 3- ثبت دریافت های نقدی و چک از مشتری در فاکتور مربوطه 4- در نظر گرفتن محاسبه و ثبت مالیات بر ارزش افزوده متعلق به کالا د فاکتور 5- برآورد و مشخص کردن...
-
فروش و توزیع گرم و سرد 2
1397/12/16 09:12
در ادامه توضیحات مربوط به فروش و توزیع گرم و سرد ، نکات زیر یادآوری می شود : 1- بررسی کالاها به همراه موجودی و انتخاب های انجام شده آن برای مشتری 2- توجه به تنوع کالا در هر فاکتور 3- تعیین مقدار /تعداد کالا 4- پی گیری نرخ افزایش یا کاهش تکی مقدار مرجوعی کالا 5- توجه به میزان موجودی ماشین توزیع در حین ارسال و توزیع 6-...
-
فروش و پخش سیار ( گرم و سرد ) 1
1397/12/16 09:03
در فروش و پخش گرم و سرد نکات زیر بهتر است رعایت شوند : 1- ثبت اطلاعات بارگیری و تحویل کالا به بازاریاب 2- تعیین موجودی اولیه کالا پس از بارگیری کالاها به هنگام تحویل آنها به بازاریاب 3- مشخص نمودن مشتریان در هر مسیر 4- دسترسی بازاریاب به اطلاعات مربوط به مشتریان یک مسیر مشخص 5- ثبت مشتری جدید در هنگام ویزیت مشتریان در...
-
صنعت ساختمان عراق: مکمل شما نه مشابه شما
1397/11/18 10:27
با عنایت به دلایل زیر توجیح پذیر است که در پروژه های ساختمانی در عراق مشارکت داشت : ٥/٣ ملیون خانه جدید در ١٠ سال آینده در عراق ساخته خواهد شد. ٣٠ میلیارد دلار در ده سال آینده توسط دولت عراق در بخش خانه سازی صرف خواهد شد. ٧٨ پروژه مسکن به ارزش ٥.٨ میلیارد دلار در منطقه اقلیم کردستان عراق تجهیزات پزشکی جدید به ارزش ٤...
-
فرآیند قیمت گذاری : مکمل شما نه مشابه شما
1397/10/19 09:50
فرآیند قیمت گذاری شامل مراحل عمومی زیر است : - تحلیل وضعیت بازار - شناسایی موانع و محدودیت های قیمت گذاری: قوانین و مقرارت دولتی ، رقبا - تعین هدف های قیمت گذاری: هدف های سودآوری ، هدف های فروش ، هدف های رقابتی و هدف های بقاء و ... - تحلیل توانمندی سود : تحلیل هزینه ( ثابت و متغییر ) ، تحلیل حاشیه ای و تحلیل نقطه سربه...
-
ترکیب آمیخته بازاریابی
1397/10/19 09:32
در فرآیند مدیریت بازاریابی تهیه ترکیب عناصر بازاریابی است . منظور از عناصر بازاریابی یا آمیخته بازاریابی ، مجموعه ای از متغیرهای بازاریابی قابل کنترل که شرکت آنها را در بازار هدف و برای ایجاد واکنش مورد نیاز خود ترکیب می کند که شامل محصول، قیمت ، مکان و تبلیغات پیشبردی می شود . مکان / توزیع : کانالهای توزیع کالا ،...
-
استراتژی های انتخاب بازار هدف
1397/10/19 09:23
1- پوشش بازار با بازاریابی یکسا ن 2- بازاریابی تفکیکی 3- بازاریابی متمرکز
-
انتخاب بازارهای هدف صادراتی
1397/10/19 09:19
در انتخاب بازارهای هدف صادراتی چهار مرحله زیر بایستی بررسی شود: - کسب آمارهای واردات و صادرات کشورها در خصوص محصول مورد نظر - تقسیم بازار - هدف گیری در بازار - جایگاه یابی در بازار
-
فرآیند مدیریت بازاریابی : مکمل شما نه مشابه شما
1397/10/19 09:13
فرآیند مدیریت بازاریابی شامل مراحل کلی زیر است : - آنالیز فرصت ها و تهدیدهای بازار و آنالیز نقاط قوت و ضعف داخلی سازمان - انتخاب بازارهای هدف - تهیه ترکیب عناصر بازاریابی - اداره فعالیت های بازار
-
آیا مدیریت کمپین نوشیدنی ها و پوره میوه کاریز کامل بوده است ؟ :مکمل شما نه مشابه شما
1397/10/11 21:55
این روزها با معرفی محصولات کاریز ( نوشیدنیها و پوره میوه ها ) بر روی بیلبوردها در خیابانهای سطح شهر مواجه هستیم؛ که بیان از نوآوری در بسته بندی ، لیبلینگ و تنوع نوشیدنیها و همچنین پوره های میوه ها می کند . که البته این محصولات در قفسه ها ی برخی از فروشگاه ها قابل دسترسی است و صادقانه بگویم خود من هم مصرف کننده پوره...
-
توسعه برند
1397/08/22 08:27
هرگز توسعه و بهبود #برند خود را متوقف نکنید. رقبا همواره درصدد افزودن قابلیت ها و خدماتی بر محصولات شان هستند تا از این طریق برند شما را تضعیف کنند. نقطه قوت برند، بر مبنای عملکرد آن بِنَا می شود نه براساس ارتقاب فروش آن. یک برند ابتدا توسط شهرت و تبلیغات تجاری ساخته و شکل می گیرد و نهایتا توسط عملکرد خود پابرجا می...
-
سرمایه فکری
1397/08/22 08:25
کارکنان #سرمایه_فکری هستند که همانند مشتریان بایستی به آنها نگاه شود. آنها مشتریان داخلی شرکت شما هستند ، پس آنها نیز خواسته ها و نیازهایی دارند. اگر نیازهای آن ها به طریق مناسبی تامین شود، رضایت بیشتری دارند و اذا عملکرد بهتری از خود نشان میدهند. Http://mahdikhalili.blogsky.com @mkhalili_channel
-
بازاریابی داده محور
1397/08/22 08:24
در تجاربی که با شرکتهای متعدد داشتم ، دریافتم که بسیاری از آنها هنوز از مزایای مشتریان ویژه، بخش بندی بازار ، منطقه بندی جغرافیایی ، شبکه های توزیع ،بازاریابی و میزان سفارش آگاهی کامل ندارند و حتی نمی توانند تأثیر آگهی های خود را بر مخاطبان ارزیابی کنند. Http://mahdikhalili.blogsky.com @mkhalili_channel
-
چهار روش برای پیشتازی در خلاقیت
1397/08/22 07:39
صرفا گفتن جمله «خلاق باشید» به کارکنان برای همه بیهوده است. مدیران باید چهار قاعده زیر را هنگام شفافسازی معنی خلاقیت برای یک شغل خاص در نظر داشته باشند: ۱- دانستن اینکه کدام مرزها باید اضافه و کدام باید حذف شود، درک پارامترهای ویژه برای یک پروژه و اجازه دادن به کارکنان برای خلاق بودن و تبدیل پروژه به واقعیت توسط آنها...
-
نگاهی به استراتژی های موفق شرکت آیدادس
1397/08/20 07:32
کسپر راستد دانمارکی الاصل، مدیرعامل شرکت آدیداس، یک ورزشکار پرحرارت است که یک بار هم برای تیم ملی هندبال جوانان کشورش بازی کرده است. او در حال حاضر، با شعار «از طریق ورزش، ما قدرت تغییر زندگی را داریم»، آدیداس را بهعنوان یکی از شرکتهای جهانی اثرگذار بر زندگی مردم مطرح کرده است. استراتژی آدیداس (سرعت، تمرکز بر چند...
-
4 خصوصیت شرکت های آمریکائی
1397/08/13 00:03
بطور کلی و عمومی شرکت های آمریکایی از خصوصیات زیر برخوردارند: 1- بیشتر به برون سپاری روی آورده اند . 2- در برابر رقبای خود بیشتر از الگوبرداری استفاده می کنند و در سطح جهانی ایفای نقش می کنندو آماده پذیرش سریع تغییرات هستند. 3- شرکت های کوچک بیشتر کارآفرین هستند. 4- و به استفاده سریع تر از ابزارهای بازاریابی مستقیم...
-
فرآیندهای کلیدی در بازاریابی
1397/08/12 09:46
فرآیندهای کلیدی در بازاریابی شامل : 1) شناسائی فرصت ها 2) توسعه محصولات جدید 3) جذب مشتری 4) حفظ و نگهداری مشتری و ایجاد وفاداری 5) تعهد به سفارشات با ما همراه باشید در کانال رسمی آقای مهدی خلیلی @mkhalili_channel همراه شما : 00989122753182
-
چرا غول های شرکتی منقرض می شوند؟
1397/08/05 07:15
چه کسی میخواهد تا ابد زنده بماند؟ برای انسانهایی که چنین چیزی نمیخواهند، یک زندگی نسبتا طولانی و البته سالم - مثلا ۹۰ سال - کافی است. در سالهای ۱۹۲۰، میانگین طول عمر یک شرکت برجسته ۹۰ سال بود. ۹۰ سال عمر ما، ۹۰ سال عمر شرکتهایمان: انعکاس زیبایی از موجودیت ما در دنیا. در سالهای ۱۹۵۰، میانگین طول عمر شرکتها به ۶۰...
-
خطاهای رایج مدیریت برند در بازارهای بین المللی چیست؟
1397/07/28 08:51
این صحبت ها حتما برای شما آشناست : - مدیر استراتژیک سازمان می گوید : امروز با همه توانمان و خیلی محکم پای اهداف خود هستیم و برای حفظ ارزشهای خود از دیرباز تلاش کردیم و .. - و مدیر وظیفه ای می گوید : ما با عنایت به تولید محصولات با کیفیت که مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و تعجب مشتریان خارجی را ایجاد کرده ایم...
-
برندینگ جذاب ترین جنبه بازاریابی
1397/07/27 11:01
انجمن بازاریابی آمریکا ، برندینگ را از جذاب ترین و منحصرفردترین جنبه های بازاریابی میداند زیرا تماما به ادراک مشتری بر می گردد. بطری های آب معدنی را در نظر بگیرید. آب خالص مایعی است بی رنگ و بؤ و بی مزه با ملکولهایی که از دو أتم هیدروژن و یک أتم اکسیژن تشکیل شده اند ( H2O) و حدود ٧٠٪ از سطح کره ی زمین از آب پوشیده...
-
آمانسیو اورتگا، دومین ثروتمند جهان و مالک برند زارا (ZARA)
1397/07/18 10:07
شرکت زارا سومین فروشگاه زنجیره ای کفش و لباس جهان را در اختیار دارد و موسس آن پیژامهدوز سابق و باربر یک مغازه لباس فروشی و دومین فرد ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۶ ، به نام آمانسیو اورتگای اسپانیایی است . شاید برای خیلی ها عجیب باشد در دنیایی که مد، لباس و کفش از ایتالیا و فرانسه نشات می گیرد، سومین عرضه کننده ی کفش و لباس...
-
چگونه در قیف فروش بمانیم ؟
1397/07/17 23:21
در معرض دید قرار دادن مکرر برند همیشه بهترین راه ماندن در #قیف_فروش و در اذهان مشتریان فعلی و بالقوه است تا جایی که وقتی آن ها آماده خرید می شوند ، شما تنها برندی باشید که آن ها اول به او فکر می کنند و از او خرید می کنند. Http://mahdikhalili.blogsky.com
-
داستان برند: نایک، از مربیگری تا تولید کفشهای ورزشی
1397/07/17 09:32
نایک هم مانند هر برند معروف دیگری با چالشهای زیادی همراه بوده است. داستان نحوهی پیدایش و تبدیل شدن آن به یکی از موفقترین برندهای ورزشی را در زومیت بخوانید . نایک یکی از بزرگترین شرکتهای آمریکایی چند ملیتی در زمینهی تولید کفش، لباس و ابزار ورزشی است. این شرکت در تاریخ ۲۵ ژانویه ۱۹۶۴ و با نام Blue Ribbon Sports...
-
تحقیق بسیار کوچک من درباره تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی اپل
1397/07/15 09:30
زمان مطالعه مطلب : ۱ دقیقه تمام کارشناسان بازاریابی همیشه به دنبال فروش بالای محصول هستند. در این رابطه بهتر است به شرکتی نگاه کنیم که اکثر مردم آن را بهترین شرکت در فروش محصولات جدید می دانند. بیایید ببینیم شرکت اپل چطور فروش محصولات جدید خود را به نهایت می رساند؟ برند سازی اپل اپل مطمئنا یکی از مهم ترین و معروف ترین...
-
مدیریت کسب و کار محصولات شیلات
1397/07/15 08:16
ایران یکی از تامین کنندگان انواع میگو با عنایت به استعداد جغرافیایی و تخصص نیروی انسانی می بأشد. اما در این میان سهمی ناچیزی از این کسب و کار جهانی را بخود اختصاص داده است که آنهم متزلزل می باشد . بررسی وضعیت موجود : *میزان صادرات میگو ایران به امارات تا تیرماه 97 : 806863 کیلوگرم به ارزش 3686148 دلار *صادرات انواع...